stat
PATRONAT

Kino Żak w Waszym domu / seanse online

Kino Żak w Waszym domu

kwi 16-17

piątek - sobota, godz. 20:00 - 22:00

Online
bilety 14 zł
Kup bilet
kwi 23-24

piątek - sobota, godz. 20:00 - 22:00

Online
bilety 14 zł
Kup bilet
Program / marzec 2021 / Start: g.20.00 / bilety 14 zł
5 - 6.03.2021 / WSTYD / Shame / r. Steve McQueen / w. Michael Fassbender / W.Brytania / 2011 / 101 min.
12 - 13.03.2021 / MISTRZ / The Master / r. Paul Thomas Anderson / w. Joaquin Phoenix / USA / 2012 / 144 min.
19 - 20.03.2021 / NIGDY CIĘ TUTAJ NIE BYŁO / You Were Never Really Here / r. Lynne Ramsay / w. Joaquin Phoenix / USA / 2017 / 85 min. / Złota Palma dla najlepszego aktora Joaquina Phoenixa i za scenariusz na MFF w Cannes
26 - 27.03.2021 / PATERSON / r. Jim Jarmusch / wyk. Adam Driver, Golshifteh Farahani (Arab Blues) / Francja, Niemcy, USA / 113 min.
w i ę c e j ___________________


12 - 13.03.2021 / G.20.00
MISTRZ / The Master / r. Paul Thomas Anderson (Nić widmo, Aż poleje się krew, Magnolia, Boogie Nights) / w. Joaquin Phoenix (Joker, Ona, Mistrz, Spacer po linie, Gladiator), Philip Seymour Hoffman ( Wątpliwość, Capote, Hazardzista, Magnolia), Amy Adams (Kobieta w oknie, Ostre przedmioty, Vice, Nowy początek, Ona), Laura Dern (Wielkie kłamstewka, Małe kobietki, Opowieść, Iluminacja, Doskonały świat, Dzikość serca) / USA / 2012 / 144 min. / FIPRESCI za najlepszy film, Puchar Volpi dla najlepszych aktorów: Joaquina Phoenixa i Philipa Seymoura Hoffmana oraz Srebrny Lew dla najlepszego reżysera na MFF w Wenecji
Triumfalny powrót Joaquina Phoeniksa i mistrzowska gra Philipa Seymoura Hoffmana to główne atuty Mistrza Paula Thomasa Andersona. ()

Reżyser Magnolii pokazał nam historię uzależnienia. Z chaotycznych kawałków, bo tak prezentowany jest film, stworzył opowieść o sile i bezradności zarazem. Tytułowego mistrza, Lancastera Dodda, gra Philip Seymour Hoffman. Nauczyciel, guru, showman, łapie na haczyk poranionego przez życie byłego żołnierza Freddiego, człowieka uzależnionego od seksu i alkoholu. znakomicie wcielił się w tę rolę, może dlatego, że sam, zniewolony przez narkotyki, po długiej przerwie powrócił do świata kina. W duecie z Hoffmanem udowodnił, że jest mistrzem. Aktorzy porywają nas w świat tajemnicy. Jak wytłumaczyć łączącą ich więź? Skąd się bierze to uczucie gdy uczeń podąża za nauczycielem, mimo że nie do końca wierzy w głoszoną przez niego teorię, a nauczyciel nie może bez swojego wyznawcy żyć. () Dodatkowym atutem jest ścieżka dźwiękowa, nad którą pracował Jonny Greenwood, kompozytor i gitarzysta mojego ulubionego zespołu, czyli Radiohead. Sylwia Zommer / Zwierciadło, 16.12.2012


19 - 20.03.2021 /G.20.00

NIGDY CIĘ TUTAJ NIE BYŁO / You Were Never Really Here / r. Lynne Ramsay (Nazwij to snem) / w. Joaquin Phoenix (Joker, Ona, Mistrz, Spacer po linie, Gladiator), Judith Roberts (Głowa do wycierania), John Doman (Proces Siódemki z Chicago, Stacja Berlin, Cop Land, Ostry dyżur,) / USA / 2017 / 85 min. / Złota Palma dla najlepszego aktora Joaquina Phoenixa i za scenariusz na MFF w Cannes
Krwawy kryminał na pograniczu koszmaru sennego i halucynacji, w którym największe wrażenie robi niesamowity nastrój, z podbijającą napięcie transową ścieżką dźwiękową Jonnyego Greenwooda. Sensacyjna akcja Nigdy cię tu nie było o zemście na porywaczach sprzedanej do domu publicznego trzynastolatki nie wydaje się przesadnie skomplikowana. Znacznie ciekawszy jest sposób, w jaki szkocka reżyserka Lynne Ramsey (Musimy porozmawiać o Kevinie) buduje psychodeliczny portret swego bohatera. Film rozpada się na szereg makabrycznych epizodów, próbujących naszkicować czasami za pomocą jednego krótkiego ujęcia zagmatwaną przeszłość mściciela. ()
Nerwowy rytm tego filmu, eliptyczna narracja odpowiadają jakby nie do końca przejrzystemu stanowi umysłu straumatyzowanego kilera o skłonnościach samobójczych, sugestywnie granego przez barczystego, zarośniętego Joaquina Phoenixa. () Interesujące jest też to, że pełen luk i niejasnych emocji świat kilera w przedziwny sposób koresponduje z ukazanym w poetycki sposób stanem psychicznym nieletniej ofiary, próbującej wyprzeć ze świadomości dziejące się wokół wydarzenia. Pewnie dlatego złożona z niedomówień i hitchcockowskich aluzji fabuła (oparta na książce Jonathana Amesa) sprawia wrażenie zanurzonych w podświadomości, nakładających się na siebie snów o tonącej w obłędzie spotworniałej rzeczywistości. Janusz Wróblewski / Polityka, 10.04.2018

26 - 27.03.2021 /G.20.00
PATERSON / r. Jim Jarmusch (Poza prawem, Mystery Train, Ghost Dog, Tylko kochankowie przeżyją) / wyk. Adam Driver (Frances Ha, Co jest grane, Davis?), Golshifteh Farahani (Co wiesz o Elly?, Kurczak ze śliwkami, Arab Blues) / Francja, Niemcy, USA / 113 min.
W klasycznym opowiadaniu zakończenie spina i tłumaczy to, co było wcześniej. U Jarmuscha każdy film od czasu debiutanckich "Nieustających wakacji" otwiera się na coś nowego. Tworzy się pustka, następuje utrata - poczucie utraty, które oddawał mistrz Jarmuscha, Ozu. I wtedy w tę pustkę wlewa się coś nowego. Jakbyśmy dostawali nagrodę.
Tak bywało już w dawnych filmach Jarmuscha, ale w "Patersonie" jest najczyściej, aż do olśniewającego zakończenia (które jest początkiem).
Ten film ma najlepsze cechy kina Jarmuscha z różnych okresów. Ma precyzyjną konstrukcję, a zarazem jest czystym przepływem. Historia życia odbita w małym lusterku. Ekstrakt kina nowofalowego, którego świątynią jest Cannes. ()
Oto niepozbawiona humoru i suspense'u historia siedmiu dni życia Patersona, kierowcy autobusu, który nazywa się tak samo jak jego miasteczko. Wcielił się w niego Adam Driver (jeszcze jedna zbieżność: Adam Kierowca), ten sam, który w najnowszych "Gwiezdnych wojnach" był Kylo Renem; niezwykły aktor, a przy tym społecznik. ()
"Paterson" jest filmem o tworzeniu, które jest wartością samą dla siebie, jako praca umysłu, rodzaj medytacji. I jest to film o Ameryce - kraju poetów. O poczuciu wspólnoty, które ma Paterson, gdy otwiera tom wierszy Williama Carlosa Williamsa, bo wie, że był on kiedyś w miasteczku Paterson ordynatorem szpitala. Z Japończykiem mówi o Franku O'Harze. Z przypadkiem spotkaną 12-letnią poetką - o Emily Dickinson. Tadeusz Sobolewski / Gazeta Wyborcza / 16.05.2016


Info: klubzak.com.pl zakładka KINO
Bilety: tickets.klubzak.com.pl
Bilety na seanse online za 14 zł są dostępne w sklepie Klubu Żak tickets.klubzak.com.pl, a sprzedaż na dany seans kończy się o g.19.00 w dniu seansu. Filmy są dostępne tylko w Polsce. Film należy zacząć oglądać między 20.00, a 22.00. Od momentu pierwszego uruchomienia filmu widz ma 3 godziny na dokończenie oglądania, niezależnie od tego, o której godzinie zaczął oglądać film. W ciągu tych 3 godzin kod będzie działał na każdym urządzeniu, ale tylko na jednym naraz.


Nasza strona: www.klubzak.com.pl / zakładka Kino
KINO ŻAK / Gdańsk, ul. Grunwaldzka 195/197 / www.klubzak.com.pl / kasa@klubzak.com.pl / Tel. 58 344 05 73 w. 117
Pokaż mniej

Opinie

Walczymy z przemocą słowną

Kasujemy opinie obraźliwe i nie na temat

Twoja opinia

Dodaj opinię

Odpowiedz

Dodając opinię akceptujesz regulamin dodawania opinii.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Trojmiasto.pl Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.