Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Multikino Media, K2 i Starcom Mediavest Group zapraszają na Cannes Lions Imagination Day - jedyny w Polsce pokaz najbardziej kreatywnych kampanii i filmów reklamowych z całego świata, który odbędzie się 29 października 2015 roku, o godzinie 19:30, w wybranych kinach sieci Multikino!
Podobne wydarzenia
sobota, godz. 23:00
Gdańsk,
Kino Kameralne Cafe
bilety 25 zł
poniedziałek, godz. 18:00
Gdańsk,
Helios Alfa Centrum
bilety 29,90 zł
przedsprzedaż 19,90 - 27,90 zł
przedsprzedaż 19,90 - 27,90 zł
Impreza organizowana jest w Polsce już po raz dziesiąty i na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń związanych z reklamą, z roku na rok poszerza swoje grono fanów i bije rekordy popularności.
Pokaz Cannes Lions Imagination Day to niepowtarzalna okazja, aby zobaczyć najlepsze kampanie i filmy reklamowe z całego świata, nagrodzone w tegorocznej 62. edycji prestiżowego międzynarodowego konkursu reklamowego Cannes Lions. Prezentowane prace są wyznacznikiem kreatywności, innowacji i standardów w nowoczesnej komunikacji reklamowej, której celem jest budowanie żywych i wartościowych relacji między marką a konsumentem.
Zapraszamy zatem wszystkich entuzjastów dobrej reklamy! Wieczorny pokaz zainspiruje uczestników dużą dawką kreatywności, pobudzi wyobraźnię, rozbawi, zachwyci, poruszy i zaskoczy. Wobec tego, co pokażemy podczas Cannes Lions Imagination Day, nie można być obojętnym.
Pokaz odbędzie się 29 października, jednocześnie aż w 11 miastach Polski, w wybranych kinach sieci Multikino: Warszawa Złote Tarasy, Warszawa Ursynów, Wrocław Arkady Wrocławskie, Kraków, Poznań Stary Browar, Gdańsk, Katowice, Lublin, Rzeszów, Olsztyn, Bydgoszcz i Łódź (Silver Screen)!
Dodatkowo, pokaz w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie poprzedzony będzie wręczeniem statuetek polskim agencjom reklamowym, które wyróżniono na tegorocznym festiwalu Cannes Lions oraz najlepszym zespołom konkursu Young Creatives Eurobest.
Pokaz Cannes Lions Imagination Day to niepowtarzalna okazja, aby zobaczyć najlepsze kampanie i filmy reklamowe z całego świata, nagrodzone w tegorocznej 62. edycji prestiżowego międzynarodowego konkursu reklamowego Cannes Lions. Prezentowane prace są wyznacznikiem kreatywności, innowacji i standardów w nowoczesnej komunikacji reklamowej, której celem jest budowanie żywych i wartościowych relacji między marką a konsumentem.
Zapraszamy zatem wszystkich entuzjastów dobrej reklamy! Wieczorny pokaz zainspiruje uczestników dużą dawką kreatywności, pobudzi wyobraźnię, rozbawi, zachwyci, poruszy i zaskoczy. Wobec tego, co pokażemy podczas Cannes Lions Imagination Day, nie można być obojętnym.
Pokaz odbędzie się 29 października, jednocześnie aż w 11 miastach Polski, w wybranych kinach sieci Multikino: Warszawa Złote Tarasy, Warszawa Ursynów, Wrocław Arkady Wrocławskie, Kraków, Poznań Stary Browar, Gdańsk, Katowice, Lublin, Rzeszów, Olsztyn, Bydgoszcz i Łódź (Silver Screen)!
Dodatkowo, pokaz w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie poprzedzony będzie wręczeniem statuetek polskim agencjom reklamowym, które wyróżniono na tegorocznym festiwalu Cannes Lions oraz najlepszym zespołom konkursu Young Creatives Eurobest.